Reklam

1422 TL'ye 3 Ülke 4 Şehir Gezmeye Ne Dersin ?

Herkese selamlar,

2022 Kurban Bayramı tatili ve 15 Temmuz tatili de birleştirebilenler için 9 günlük bir süre oluyor. Malum herkes bayramda seyranda memlekete kaçmak istiyor fakat artan fiyatlar ile yurtiçi seyahatleri inanılmaz derece yüksek. Bu sebeple 2 haftadır açtım önüme Avrupa haritasını tek tek bütün ülkelerin arasındaki tren bağlantılarına, otobüs ve uçak seferlerine kadar baya bir hatim ettim. 

Ve sizlere 1422 TL ile 3 ülke 4 şehir ve UNESCO Kültür Mirası Listesindeki o eşsiz köy "Hallstatt" gezi planı oluşturdum. Bu planım schengen vizesi olan arkadaşlar için geçerli. Ben bizim planladığımız rotayı ve linkleri sizlerle paylaşacağım. Aşağıya da bağlamak isterseniz farklı gün ve ülke rotalarının linklerini de ekliyorum. Herkes kendi bütçesine göre arttırabilir veya azaltabilir. 

Vizeniz yoksa da hızlıca başvuru yaparsanız ve biletlerinizi gösterirseniz red yeme gibi bir durumunuzda olmaz. 

Bizim tatil planımız ve linkleri aşağıdaki gibidir;

İnanabiliyor musunuz sadece 1422 TL !!!

Eğer  Viyana'dan Salzburg - Hallstatt ve Prag rotasını da eklersek bu tutar 2262 TL oluyor.

Not olarak şunu söylemeliyim eğer belirttiğim fiyatları göremezseniz;

  • Biletler tükenmiş olabilir ve bir üst fiyata çıkmıştır.
  • Arama geçmişinizde çerezleri temizleyebilir,
  • Farklı tarayıcıda deneyebilir,
  • Biraz zaman geçtikten sonra tekrar bakabilirsiniz. ( bir kaç sonra veya bir gün sonra )

Ki pahalı olan seyahatler de İstanbul'dan gidiş ve dönüş.. Onun dışındaki ücretler gayet insani ölçülerde.. Benim vizem 15 Temmuz tarihinde bittiği için biz bu şekilde planladık. Sizler kendi bütçenize ve vizenize göre aşağıdaki seçeneklerden ucuz ve keyifli bir rota planı oluşturabilirsiniz.






Bu arada konaklama ile ilgili bir plan oluşturmadım çünkü herkesin konaklamada aradığı kriterler farklı. Bize temiz ve güvenli yatacak bir yer olsun yeter. O yüzden couchsurfing, airbnb, veya booking.com üzerinden bütçe doğrultusunda konaklama yapacağız. Bulamadığımız noktalar için ise facebook grubu yardımrail'den destek isteyeceğiz. Bu arada airbnb üzerinden kamp noktaları da görülüyor, onu da değerlendirmeyi planlıyoruz. Çok keyifli olacak buna eminim 😌

Kimler hangi rotayı çıkardı benimle paylaşabilirseniz çok sevinirim. 😊

Yorumlar

Popular Posts

Hadi Yolculuklarda Bizimle Ol !