Reklam

Merhaba 30 Yaş !!!

Merhaba 30 Yaş !!!



 Merhaba 30!

Merhaba hayatımın en sakin, en oturmuş, en huzurlu yaşı. Köşeyi dönüp mutlu olmak için tam da seni bekliyordum. Bütünlüğüm ve varlığımdan duyduğum sakinlik için teşekkür ederim hayat.
Tam 30 yıldır nefes alıyorum. Böyle söyleyince yüzyıllardır yaşıyormuşum gibi geldi. Ancak yine de kişisel tarihimde aldığım en güzel Z raporu 30 yaşıma ait.
Olabildiklerim ve olamadıklarımla birlikte ne kadar da kendimim diyebiliyorum ilk kez. Geriye dönüp kişisel tarihime baktığımda olaylarda çoğunluk hep “istedim ve yaptım” ile dolu. Bunun mutluluğunu hiçbir şeye değişemem. Çok üzüldüğüm, yetersiz hissettiğim, ağladığım ve hayal kırıklığına uğradığım zamanlar da oldu. Bu yaşımda öğrendiğim bir şey varsa bugünkü dengemin oturabilmesi için bu sarsıntılara ihtiyacım vardı. Tıpkı artçı depremlerden sonra bile “olsun, ev yerine oturdu, bir süre daha sağlamdayız ” bakış açısına benzetiyorum bunu.

Sonunda bir cevap buldum. Yaşlanmak değil, yaşayarak güzelleşmek ve çiçek açmak istiyorum dedim. Bazısı buna mutlu olmak dedi. Bazısı olgunlaşmak.
Ben ise buna en çok içindeki Anka'yı kül etmeden güzelleştirmek dedim.
Şimdi güzelleşmiş, olgunlaşmış ve hayattan istediğini almış bir Duygu olarak bakıyorum hayata.

 Hoş geldin 30, tam da zamanında geldin!



Yorumlar

Popular Posts

Hadi Yolculuklarda Bizimle Ol !